co plánuji do budoucna?

 Vzhledem k tomu, že jsem si splnila takový svůj malý cíl - dosáhla jsem 1000 sledujících na svém profilu, ráda bych vám tu v krátkosti představila svoje plány do budoucna, co se vzdělání, duševního zdraví a zdravého životního stylu týče. Jsem člověk, který se opravdu rád vzdělává a získává nové znalosti - takové, které jsou v budoucnu použitelné. Ať už se jedná o jazyky, potraviny nebo psychiku. K osobnímu rozvoji a jakémusi domácímu vzdělávání ve zmíněných tématech mě vedli moji prarodiče, s nimiž jsem vždy horlivě řešila politiku, zdraví atd. Teď bych vám chtěla postupně představit takovou svojí pyramidu vzdělání a osobního rozvoje.

Na vrcholu té mojí pyramidy samozřejmě není nic jiného, než moje aktuální vysokoškolské studium, které bych rozhodně chtěla úspěšně dokončit - a to i přesto, že si postupem času uvědomuji, že ekonomika a management je poměrně složitý obor, co se myšlení a osobního pohledu na problémy týče. I tak ale studují ráda, jen to konkrétně v mém případě vyžaduje větší množství času a úsilí, než by tomu mohlo být u jiných.

Jako další prioritu mám svoje jazykové dovednosti, jazyky jsou něco, co mě neskutečně baví. Miluju angličtinu a je to takový můj comfort language. V nejbližší době bych si chtěla udělat certifikát z angličtiny na úroveň C1 a chtěla bych se opět začít věnovat studiu němčiny, která mě kdysi bavila, ale můj obor na střední škole němčinu neměl, takže jsem z toho naprosto vypadla. Časem si ale uvědomuji, že by se mi to v budoucnu mohlo hodit - třeba při hledání zaměstnání (Německo, Rakousko). Takže i tady bych chtěla v následující době (rok, dva) být schopná udělat si certifikát na úroveň B2. Též jsem přemýšlela o studiu španělštiny, ale to je zatím ve hvězdách.

Jako další bych tady asi uvedla kurz zdravé výživy, kurz výživového poradce, kurz nutričního poradce, říkejme tomu každý jak chceme. Nápad s tímto kurzem se v mé hlavě zrodil před více než rokem. Zatím úplně neplánuji dělat si kurz na certifikovaného výživového poradce - to mi moje časová ani finanční situace úplně nedovoluje a myslím, že příležitostí, kdy si takový kurz udělat, budu mít v životě ještě dost, protože v sobě vidím takového věčného studenta. Druhým důvodem je to, že spíš než radit někomu s jídelníčkem, to chci udělat pro sebe - dozvědět se něco nového, zdokonalit se, načerpat motivaci a nové znalosti. Sama můžu říct, že můj vztah k jídlu nebyl nikdy úplně zdravý a už přes rok se snažím to změnit. Zatím bych si tedy chtěla udělat jen nějaký základní kurz, koukala jsem třeba na ten od FitNut akademie, který na mě z jejich Instagramu působí poměrně fajn, a to jak obsahem, tak i cenou a možností dělat celý kurz doma on-line a flexibilně.

Na stejnou vlnu bych zařadila kurz duševního zdraví a osobního rozvoje. I tady je důvod prostý, ve svém životě poměrně plavu, nevím moc kudy kam a zároveň mě trápí moje psychika, se kterou bojuju už dlouho. Cítím, že i tady bych potřebovala trochu rozvoje, naučit se se sebou pracovat a posunout svojí psychiku a myšlení zase o malý krůček dál. Tady jsem koukala na kurzy od Brainee akademie, jejichž skladba mě opravdu velmi zaujala.

Už spoustu let si stojím za tím, že vzdělání je pro mě na prvním místě a nejspíš to tak vždy zůstane. Tím samozřejmě nemyslím to, že by každý potřeboval mít vystudované dvě vejšky a mít titul z každé strany jména. Mluvím spíš o takovém tom osobním vzdělání a vnitřním rozvoji. 

Každopádně dokážu plně respektovat, že každý jsme jiný a priority každého z nás jsou odlišné. Budu ráda, když se se mnou pod tímto příspěvkem podělíte o svoje názory na vzdělání, případně co si myslíte o mé myšlence kurzů od FitNut a Brainee akademií.

Komentáře

  1. Gratuluju k 1 000 💖 a moc ti fandím v tvých cílech! Holky (hlavně Andrejky) z FitFab sleduji už roky, ještě než začaly jejich první cvičební lekce a co se jejich kurzů jako je FitNut nebo Brainee týče, přijdou mi opravdu jako smysluplná investice! Sama nad nimy v budoucnu uvažuji 🙏🏻. Každopádně vzdělání je něco, co ti nikdo nevezme a má nevyčíslitelnou hodnotu, takže obdivuju tvoje nasazení jak ve studiu VŠ tak jazyků. Těším se na tvou cestu a jak se ti podaří tyto sny plnit. ❤️🥰 Hodně štěstí!

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

proč nesnáším Vánoce?

proč jsem vždy ta špatná?

sebeláska a šikana