moje první spolupráce?

 Tenhle článek bude nejspíš něco trochu jiného, než na co jste u mě byli doteď zvyklí. Bude to pro mě taková hodně srdeční záležitost a pro mě samotnou je to takový malý důkaz toho, že se moje tvorba někam   posouvá.

Dostala jsem svoje první nabídky na spolupráce!

V průběhu prosince mě oslovily 3 firmy/společnosti s nabídkou spolupráce. Pro mě samotnou to bylo možná až trochu šokující, vlastně jsem vůbec nečekala, že něco takového přijde a už vůbec ne teď.

Abych v krátkosti shrnula, o co se jednalo. Nebudu zmiňovat konkrétní informace, dvě mi přistály v Gmail, obě společnosti byly zahraniční a jednalo se o značky, které se zabývají výrobou suplementů na cvičení. O jedné značce jsem párkrát už nikde slyšela, nicméně nijak více jí neznám ani o ní příliš nevím. Druhou značku neznám vůbec. Abych to příliš nekonkretizovala, spolupráce s oběma těmito značkami funguje na podobný způsob jako třeba Aktin, Wolfnation nebo Gymshark. Třetí a v pořadí poslední nabídka spolupráce se mi objevila v DM na instagramu a byla od české firmy, která se zabývá výrobou doplňků stravy.

Všechny nabídky mě svým způsobem potěšily a udělaly mi opravdu radost, ale i přesto všechno jsem se je rozhodla odmítnout. Jsem si jistá, že vás jistě budou zajímat důvody, a proto píšu tento článek, ve kterém vám shrnu všechny důvody, proč jsem se takto rozhodla a třeba si díky tomu uděláte na moji osobu opět trochu novější obrázek!

Tak jdeme na to!

1. Jako první důvod chci rozhodně uvést to, že ani jednu značku příliš neznám a nevím o ní tolik, aby mi přišlo vhodné ji propagovat. Nechci propagovat něco, co jsem sama od sebe nikdy nevyzkoušela a tudíž k tomu nemám ani absolutně žádný vztah.

2. Dále chci rozhodně vyzdvihnout fakt, že nejsem výživový poradce ani fitness trenér, abych mohla propagovat věci, o kterých toho moc nevím a ve všem se řídím svojí hlavou a tím, co uznám za vhodné. Vzhledem k tomu, že cítím určitou zodpovědnost, chci se držet věcí, které jsou ověřené a netahat někoho za nos nebo nedej bože šíři nějaké nepravdivé informace.

3. Třetím důvodem bylo to, že si rozhodně nepřijdu jako žádný influencer, spíš jen jako ztřeštěná holka, která se snaží vykřičet do světa věci, které by chtěla změnit a zároveň nějakým způsobem spojuje určitou komunitu. I když někteří z vás už mě influencerkou nazývají, já si tak rozhodně nepřijdu. Dosahy mi sice vzrostly v řádu tísíců, kdo zná ale trochu podstatu on-line marketingu, ví moc dobře, jak to s těmi čísly je. 

4. Jako další bylo důvodem to, že mít profil s větším počtem sledujících je sen mnoha z nás, ale málokdo si uvědomuje tu zodpovědnost za své sledující a za to, co s nimi sdílí, kterou to s sebou nese. S narůstajícím počtem sledujících si tu zodpovědnost uvědomuji mnohem víc a dávám si pozor na to, co píšu nebo sdílím, i když to občas úplně nevyjde.

5. Jako poslední důvod chci zmínit to, že nejspíš nemám příliš velké znalosti o tom, jak funguje on-line byznys a rozhodně se mám v tomto okruhu ještě co učit. Hledala jsem si nějaké informace o placených reklamách a algoritmech, ale o tom, jak fungují spolupráce se značkami, co se týče finací, daní apod., nemám zatím ani tušení. Ale třeba jednou!

Samozřejmě, že jsou určité firmy, se kterými je můj sen spolupracovat, ale jedná se čistě o firmy, které dobře znám a jejichž produkty využívám a mám je ráda.

Pokud mám něco opravdu ráda a vyhovuje mi to, podělím se o to s vámi na stories, i když to není žádná spolupráce. Ale to vy dobře víte!

Všechno, co sdílím na tomto blogu nebo na svém instagramovém účtu dělám zadarmo a úplně nezištně. Odměnou jsou mi vaše milé zprávy, kterých mi měsíčně přijdou stovky. Vážím si vaší podpory, rad které mi píšete, nebo i toho, že mi jen popřejete hezký den!

Jasně, že představa vydělávat si skrz sociální sítě zní lákavě a už několik let je to takový můj sen. Když mi bylo kolem 14, toužila jsem po tom, být youtuberka, později kolem 17 jsem se snažila prorazit na tiktoku, ale ani jedno se mi nepovedlo. Ale o tom zas někdy příště!

Doufám, že jsem vám skrz tento článek předala nějaké nové myšlenky a trochu jsem vám přiblížila svojí filozofii a způsob, jakým chci tento profil vést!

Komentáře

  1. Úplně ti rozumím, když mi přistáli v DM první nabídky na spolupráce, koukala jsem s otevřenou pusou. Zároveň jsem je ale nepřijala z úplně stejných důvodů a líbí se mi, jak jsi to takto sepsala, to je mi neskutečně sympatický 🤍. Budu držet palce, ať profil dále roste a dělá ti radost a zároveň třeba do budoucna ty spolupráce, pod které by jsi se s klidnou duší podepsala.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

proč nesnáším Vánoce?

proč jsem vždy ta špatná?

sebeláska a šikana